Arkadaşlar ben senedir iğne ile korunuyordum adet olmuyordum iğneyi bıraktım adet söktürücü verdi doktorum onu kullandım Benim 3 4 gün boyunca kahverengi kanama geldi çok değil ama tuvalette kurulaninca farkettim hep artık o da yok kasik bel ağrım da oluyordu adet olmadım korunmasız ilişkim de olmustu iğneyi bıraktıktan sonra 2 kez. Evde test yaptım negatif. Ama ilk ilişkimiz 16 gün önce ikinci kez olan ise daha 1 hafta oldu ben ne zaman kan testi versem sizce bu hamilelik mi Ya da bu lekelenme adet yerine geçer mi 3 4 gün olduğu için yardımcı olur musunuz?