Yasemin35vtnsvr benim ikizlerimde var kızımın reflusu yok ama kilo alımı yavaş oğlumun reflusu var kilo alımı oldukça iyi . Ama doktorunuza sürekli soyledik reflu den şüpheleniyorum diye kendisi inceledi ve gavison ve mutilyum verdi kusmasi devam ediyor dedigimizde ise formul mama var mış özel mama diye geçiyormuş onu verdi ve osekilde toparladı ve benim ikizlerim den biri doğduğundan beri küsüyordu şuan 9 buçuk aylık anca duzeldii doktorunuzu degisterseniz düşündünüz mu