Bltozge kıvanç bey e gittik birkaç defa ama bana fazla rahat geldi ya 🙈
Mesela sütüm bitme noktasındaydı çocuğum ne gece ne gündüz doymuyor sürekli huysuzdu anlattım durumu sakın mama verme senin çocuğun 2 kilo önden gidiyo 2 ay kilo almasa da olur deyip gönderdi beni sonra sağlık ocağında ki hemşire ile görüştük günde 2 defa mamaya başladık gündüz gece de göğüslerim dolmuş oluyordu emiyordu sonra 22 gün kaka yapamadı bebeğim diye götürdüm anne sütü alıyor yapacak bi şey yok bekleyeceksin dedi ve devamında bir çok sikayetimiz vardı kokulu kaka gaz ağız ve çevresinde kızarıklıklar huysuzluk vs pek ilgilenmedi çok rahat davrandı meme reddi var emzirme danışmanı ile çözüm bulmaya çalıştım ama ne yaptıysam olmadı dediğimde bana ver 100 200 tl ben sana söyleyeyim çocuk diş çıkarıyo ondan emmiyo diye bi tabir kullandı ki diş belirtimiz yoktu🤷
Aslı hanım varmış Mercan da onu da düşünüyorum :)