Kırkımız çıktıktan sonra 46. Günlüktük eşimle beraber olduk. Ve 8 martda kanama gelmeye başladı. Hala da devam ediyor. Acaba adet mi oluyorum yoksa doğum sonrası kanama devam mı ediyor. Adet olunca kesik kesik gelirmiş sanırım kanama. Ama benim baya yoğun geliyor. Anlamadım adet mi doğum sonrası kanama mı. Başına gelen var mı bilgili anneler yazabilir mi Sezeryan doğum yaptım 19 Ocak da.