tosbikannesiiii sen ne yersen ye, hatta hiçbir şey yiyemesen bile bebek bütün ihtiyacını senden alıyor zaten canım merak etme. Gebelikteki dikkatli beslenmenin asıl amacı bebekten ziyade annenin depolarını doldurmak zaten.. her gün yumurta yiyormuşsun işte ne güzel, yeşil mercimek falan da yiyebilirsin. Sebze yemeklerine kıyma katabilirsin. Yapamıyorsan takviye olarak vitamin tarzı şeyler kullanırsın doktor kontrolünde ☺️ endişelenme yani