13 aylık bebeğim var. Hiç bişey yediremiyorum. Genel olarak çok iştahsız bi bebek ama yine 1-2 lokma bişeyler yiyordu bu hafta onu da kesti. Bide bizim ağızdan çıkarma huyumuz var. Her şeyi çiğneyip geri çıkarıyor. Bu durumları yaşayan var mı aranızda? Nasıl sakin kalıyosunuz? Yedirmeyi nasıl sağlıyosunz?