Simbat0709 yoğurtla başladım. Üç gün kuralı uyguladım. Havuç, patates, bal kabağı, kabak, brokoli, ıspanak verdim. Haşlayıp çatalla ezdim. Eğer çok katı olursa içine biraz sütümden damlattım. Emzirmiyorsanız çok az miktarda zeytinyağı koyabilirsiniz. Bir ay boyunca püre verdim. Sonra az pütürlü yapmaya başladım. 8.aya kadar da ben yedirdim. Zaten yedikleri çok az oluyor. 6.ayda günde tek öğün veriyordum geri kalan öğünler anne sütü. Şu an 9 aylık ve blw yaptırıyorum. Elbette benim gözetimimde oluyor. Boğazına kaçtığı oluyor, ancak ben videolar izleyip ilk yardımı öğrendim. O yüzden hazırlıklıyım ama şu ana kadar hiçbir sorun olmadı. Biraz fazla yutsa hemen çıkarıyor zaten. Blw yöntemiyle kendi daha güzel ve daha çok yiyor. Ben yedirdiğimde yemiyor bir de kaşıkla yemeyi pek sevmiyor. 9 ay 11 günlük oldu kızım. Bence biraz cesur olmakta fayda var. Blw emin olun sizi de rahatlatacaktır.