Elizya17 zor karar veren bir insan olarak siz cok iyi anliyorum😄 arka koltuğa binmek için ön koltuğu katlamak gerekiyor, haliyle kısıtlı bir alan oluyor ve oradan gecmek zorunda kalıyorsunuz. Kilolu veya yaşlı biri için işkence. Hamileyken sığmadığım için arkaya oturamıyordum, doğumum da sezaryen oldu ve doktor kontrollerine giderken cocuğun pusetini tutmak için mecbur arkaya oturmam gerekiyordu, oradan geçmek için eğilip bükülürken dikişlerim acıyordu😑 son karar sizin elbette, zorlukları bunlar ama arabayı çok beğendiyseniz elbet aklınız çelisecektir😄 sizin için hayırlısı olsun🧿