Merhaba herkese, kızım 4 ay 20günlük. Ben henüz regl olmadım. Yalnız birkaç gündür karnımda kasıklarımda bir ağrı var. Normalde bunu takmazdım çünkü daha önce de yaşadım. Ara ara olur bana atlet vs giyme huyum yoktur. Çok da ince giyinirim evde, alışkanlık. Ama bu kez ağrıyla birlikte yine birkaç gündür şeffaf akıntım var. Doğum yaptığımdan beri akıntım hiç olmamıştı. Bu durum adetim yaklaştığı anlamına mı geliyor? Yaşayanlar yazabilir mi acaba? İlk adet olduğunuzda böyle akıntınız vs oluyor muydu?
Bir de adet olduktan sonra sütüm tamamen kesilmez değil mi? Kızım sadece anne sütü alıyor.