Yardımınıza ihtiyacım var.. Oğlum herşeye yok olmaz diyip duruyor 1 haftadır tuvalet eğitimine başladım tuvalete girene kadar canım cıkıyor tıvalete girince yapıyor ama sorun girmesi pantolonumu cıkarma diyor çişi olsa söylemek şstemiyor öncesinde bizle birlikte girmek için heves ediyordu ama şimdi niye böyle gece çişe götürmemi asla istemiyor ilaç içirmek istesem içmek istemiyor yani herşeye reddediyo yoruldum artıkk sizinde mi böyle bu aydaki çocuklar