Benim oğlumun da öyle olmuştu hatta fotoğrafını çekip doktora atmıştım sorun var mı hastaneye getirelim mi diye. 17 günlükken düştü hiçbir sorun olmadı. Kuru tutmaya özen gösterin ve hava alsın bezi üstüne gelmesin. Bize alkollü bir temizleyici vermişlerdi günde iki kez onunla siliyorduk mikrop kapmasın diye.