merveee44 Oglumun dogum günü yaklaşıyor kızlar süsleme sayfası önerir misiniz uygun fiyat olursa sevinirim ☺️
Circassian_ merveee44 Nısanda 1 yasında olacak benım oglum da ınsallah 🙏🏼🧿 ben kbk marketten kendı kafamda konsept belırledım ordan balon zıncır, folyo balon vs seylerı alacagım. Pastayı da ona gore yaptıracagım
duyguluu merveee44 ben kbk marketten aldim kizima mickey mouse cok guzel uygun da bakabilirsin☺mayista yapcaz bizde nasipse pastamizda harfli olcak
Mommy_Bird 24 Mart bizim de bende hala beklemedeyim zincir balon ve 1 rakamlı balon aldım kızımın elbisesi kargo da daha tam hazırlık yapamadım pasta ikramlıklar falan RAM oturmadı hala kafamda 😒