Ebrarbetul42 Bayanlar geçen ay spiral taktırdım ve bugün kontrolüm var. Daha önce spiral taktırıpta kontrole gidenler yardımcı olabilir mi acaba. Kontrolü ultrasonla mı yapıyor doktor yoksa Alttan mı muayene ediyorlar
eslem123 Ebrarbetul42 aynen ulturason ile bakıyorlar benimde 1 yılı geçti kontrole gitmek istiyorum o zamanda alttan bakarlar mı diye merak ediyorum
Ebrarbetul42 eslem123 doğumda çok gocudum alttan muayeneden o yüzden korktum alttan muayene etseydi gitmicektm 😊
Ebrarbetul42 eslem123 bişey sorcam siz tecrübelisiniz. Spiral adet gecikmesi yapar mı. Bu ay 4 gün geçti adetim.
ipekkizimm Ebrarbetul42 ben de oyle düşünmüştüm alttan bakacaktir rica ettim ultrasonla baktı sizin kararınız 😊
eslem123 Ebrarbetul42 valla bende hiç olmadı doğum önceside çok düzenliydi benim taktırdıltan sonra da hep düzenli oldu ama orada takan kişi olabilir dedi düzensizlik
Ebrarbetul42 Circassian_ aile planlamasına gittim ben direk. Onlar kadın doğuma yönlendirip gebelil testi istediler. Çıkan sonuca göre takıldı
Circassian_ Ebrarbetul42 hıcbır sey hıssetmıyorsunuz kı korkmayın bu kadar bence. Alttan muayenede daha net goruldugunu soylemıstı doktorum 1 dk bıle surmedı yerıne oturmus dedı bıttı
Ebrarbetul42 Circassian_ korkmak değil de ikinci doğumda sürekli açıklık kontrolü yapıldığı için gocudum istemiyorum artık alt tarafımı açmayı
dertlikerkenez Ebrarbetul42 10 gün oluyor taktıralı, doktorum taktıktan sonra alttan muayene etti ancak daha sonra kontrole çağırmadı. Sizi doktor mu kontrol içim çağırdı? Belki atlamıştır mesaj atıp sorsam mı bilemedim.
Ebrarbetul42 dertlikerkenez bana 1 ay sonra kontrole gelin dedi takan ebe. Bende bugüne randevu aldım
Circassian_ Ebrarbetul42 dogru vallahı bende bıkmıştım en son spıralı cıkarttırırken actım sonra bıttı 😂😂