Dilosssss benim oğlumda ilk doğduğunda zaman zaman şaşı bakıyordu korkmuştum göz kasları daha tam gelişmediğinden oluyormuş göz muayenesine gittik bir sorun çıkmadı şükür ama yine de doktorunuza bir danışın biz 1 aylıkken göz muayenesine gittik öyle dedi doktor siz de götürün isterseniz