gokkusunannesi Gamzee3 slepy iğrenç bez ilk doğduğundan kullanıyordum hep taşıyordu şuan ben molfix kullanıyorum çok memnunum akşam 9 10 gibi bağlıyorum sabah 10 11 gibi açıyorum maşallah hiç sızdırmaz tavsiye ederim