birprensannesi0208 Normalde bunu kafaya takmazdım ama kayınvalideciğim her lafta emeklemiyormu cok tembel cok ağır olacak vb. şeyler dediği için dayanamadım artık kime sorsam erkek bebek geç emekler diyor kız cocuklarına göre herşeyi geç yaparlar diyor ama kayınvalidem görümcemin 10 aylık bebeği ile benim oğlumu kıyaslıyor kızlar sizin bebekleriniz nezaman emeklemeye başladı diş cıkardı? Tam anlamıyla yattığı yerde dönmeye ve desteksiz oturmaya başladı acaba?
merveartar birprensannesi0208 kayinvalidene selam söyle manyak mı ne o ya 8 aylik bebeğim 6 aylık desteksiz oturdu emeklemiyor iki tane dış çıkardı ellerinden tutunya yürümek istiyor ama dedim ya her bebek farklıdır
AnnesininUmutu birprensannesi0208 Hiç emeklemeyip direk yürüyenler de var. Bana da herşey diyorlar. Benim için doktorumuzun söyledikleri önemli. He de geç 🙄
Gzdzeynep birprensannesi0208 bunu en iyi doktorunuz bilir yani doktorunuz normal gelişimi diyorsa kimseye laf söylemek düşmez. Ama bizim doktorumuz 9 aya kadar desteksiz oturması gerekiyor demişti emekleme yürüme için belli birşey söylemedi. Benim kızım 7 8 aylıktı desteksiz oturdu 10 aylıktı emekledi 13 aylık da yürüdü ama bakıyorum bazı bebekler 5 aylık emekleyip 9 10 aylık yürüyor bu bebekten bebeğe değişiyor ve sizi takip eden doktorunuz ne derse o. Sağlıkla büyütün bebeğinizi
birprensannesi0208 merveartar 7 ay 9 günlük cnm her şeye bir bahane buluyor bir kusur buluyor il doğduğunda zaten 17 gün küvezde yattı ne emzik aldı ne bişey ona bile laf buldu , sonrasında ayaklarını devamlı karnına cekiyor ama gazdan değil doktorada danışdım devamlı doktor kendi haline bırakın dedi kaynanam gazı var sancısı var diyip diyip durdu insana resmen piskolojik baskı şuan ayaklarını tamamen düz tutuyor ne karnına cekiyor ne bişey ama illa bi kusur arıyor
Birannebirbebekkkk Canım benim herkesin bebeği farklıdır, kimsenin lafına aldırış etme. Biri bir şey derse sanane de geç. İnsanın moralini bozmaktan başka bir halta yaramaz bunlar. Doktorunla görüş o sana en doğru olanı söyler. Bebeğiniz kaç aylık bu arada?
birprensannesi0208 Birannebirbebekkkk doktor hiçbir sorun olmadığını söylüyor ama kendisine göre doktorlar ne bilsin bizim zamanımızda bu mu vardı şumu vardı diyip diyip duruyor cnm beneğimde 7 ay 9 günlük
birprensannesi0208 AnnesininUmutu ablamda aynı şekilde söylüyor emeklemeden yürüyen vsr diye ama işte kime neyi anlatacağım kii
AnnesininUmutu birprensannesi0208 Anlatmana gerek yok. Doktor gelişimi normal diyor diyeceksin tamam.
Eslemmomy birprensannesi0208 benim kız 7.aydan sonra aktif olarak yüzüstü dönmeye başladı 8 aylık olduk daha emeklemiyor çabalıyor ama bunlar gelişimsel şeyler bizimle beraber Doğan bebeklerin dişleri çıktı ama bizde yok bizimkindeki atiklik de onlarda yok takma yani