Kızlar oglum 2.5yasında ve bu aralar cok ınatlasıyor 20dk yı bulan krizleri oluyor.. Krizleri kontrol altına aldım aslında artık eskisi kadar uzun sürmüyor ve inatlasmadan şartlara göre birbirimize uyum saglıyoruz. Ama size sorum su ki
Dün gece saat 2de yatağında mıyıklanma sesiyle uyandım. Gittim aglamaya dönüştü şiddetlendi. Kriz boyutuna geldi yine. Top top dıye sayıkladı. Çarşafı göstere göstere agladı. Bu kabus mu yoksa uyku terörü mü anlayamadım. İlk defa basımıza gelıyor. Sizde böyle krizler var mı..
Kriz den kastım sadece aglıyor bagırıyor ne istiyorsa onu sayıklıyor kendını yerlere atıyor tekme atıyor.