Hatcik yok canım dün 112 de aradım küçük olduğu için sadece anne sütü alıyor birde idrar yolu enfeksiyonu çıktığı için de antibiyotik başlandı başka bişey kullanmıyoruz ama çok zor daha çocuğumun ateşi tam düşmedi iştahı eskisi gibi değil huysuz huzursuz bugün 5.günümüz senin kaçıncı gün