Mrb arkadaşlar oğlum 3 aylık mama ve meme şeklinde gidiyoruz ama sütüm çok az yüzde 90 mama alıyor Aptamil veriyorum kızıma da Aptamil kullanmıştım şuan bir sorunum yok ama içinde palm yağı var çok zararlı diyorlar kafam karıştı …golden goat ve similacta yokmus palm yağı…sizler mama olarak ne veriyorsunuz ???