YigtnAnnesi Ya bebeğim kabizdi doktor şurup verdi ve hayatta içmiyor ağzını kapıyor naasil veriyorsunuz acaba 😔
Bulutbey YigtnAnnesi bende şırınga ile veriyorum Canım. 5-6 tane al. Yıkandıkça bozulabiliyor şırıngalar.
Tugce22 YigtnAnnesi bende şurup vermek için şırınga gibi şeyler vardı onla verıyorum zar zor vallahi hiç içmek istemıyor ama yapçak bişey yok 🙁
Bulutbey YigtnAnnesi sol kolumla yatar pozisyonda tutuyorum. Dişlerinin arasından yanağının kenarından azar azar veriyorum.