Kızlar dün saat 17:00 itibaren oğlumda huzursuzluk başladı 60cc mama içmeye başladı sadece sonra vicüdu bana sıcak geldi ateşin ölçtüm 38.5 di. Ağrı kesici verdim. Akşama doğru birdaha yükseldi bu sefer 39 oldu ama tepkileri gayet normaldi. 38 indi. Tüm gece uykuya dalamadı huzursuzdu 1 saat önce baktım yine 39 oldu fitil verdim 38 indi. Diş ateşi diye düşünüyoruz ama diş ateşi de 38.5 den üste çıkmaz diye biliyorum. Bu arada kulaktan ölçtüğümde doğru göstermiyor makkatan hep yüksek gösteriyor sanırım iç ateşi var. Ilık bez uygulaması da yaptım. Hastaneyi aradık tepkilerine bakın vs dediler yine yükselirse ev doktora götürün dediler. Normal aşı sonrası ateşi olduğunda fitil koyduğumda baya bi iniyordu şu an öyle olmadı. Ne yapmalıyım lütfen öneri verin