Ayağımda nasır çıktı arkadaşlar ve uzun zamandır geçiremedim doktora gitmeyi düşünüyorum artık bilgisi olan varsa bilgilendirebilir mi geçirmek için doğal yontemler var mı yada kremde olabilir doktora gittiğinizde nasıl müdahale ediyor doktor cok olmasa da bazen acıyor üstüne basınca..