OESKIDENDI Aranıza yeni katıldım,hanımlar hayırlı sabahlar, calar saat gibi bebiş aynı saatte hep uyanıyor sizinkiler de öylemi? 🥱Bebisler kahvaltısını yaptı mı neler yediler.? Paylaşsanızda bizlerede değişiklik olsun.
Mehtap26 OESKIDENDI günaydın uyanali coook oldu tekrar uykuya bile geçti bizim beyfendi beni uyandırıp kendi yatiyor 🤷🏻♀️
Balbademim3 OESKIDENDI aynı saatte kalkıyor bizimki normalde ama bu gece bu felaketti hiç uyumadı hep ağlayarak uyandı sanırım dişler yine 😢 valla zor bir süreç şu diş dönemi. Her sabah 1 yumurta yer rafadan tam haşlanmış veya omlet pankek içinde. her gün aynı yemek istemez sıkılıyor
OESKIDENDI Balbademim3 diş dönemi cok cok zor ağrı kesici varsa günde bir defa verebilirsin biz büyükler dis ağrısına dayanamıyoruz. Bu minnaklar nasil dayansın:(( umarım biran önce biter.
Balteknem OESKIDENDI ins canim hepimizin yagmurda yagiyor bereketli bir gun bugun sagligimda yerinde oldumu tamamdir bu is