Kızlar merhaba benim kızım 2 ay 23 günlük orta kulağı akıyor dedi doktor iltihap ve enfeksiyon varmış çok aglıyo karşısında ben deli oluyorum elimden bişey gelmeyince sizlerde bu sorun oldu mu nasıl baş ettiniz ben acı çekmesine dayanamıyorum bebişim agrıdan ne mama yiyor ne emiyor yani iştahı baya Bi azaldı