Bebegm 4 ay 10 gunluk. 2 aydır sagarak süt verebiliyorum meme reddı oldugundan. Lansınoh elektrıklı sut sagma makınesı kullanıyorum ve cok memnunum ama 1 haftadr sagmaya korkar oldum. Ne zmn makıneyı gogsume koysam ve sagmaya baslasam cok acıo canım. Sagarak süt veren anneler sızınde basınıza boyle bsy geldı mi naptınız acaba