Merhaba bizde 1 bucuk aylığız biberonla sağıp veriyorum çok kaçıyordu ilk zamanlar kabus olmuştu süt vermek, şimdi biraz daha iyiyiz. Hanım efendinin de dediği gibi gazı olduğu zaman da boğazında kalıyor süt fazla geliyor,
Tükürük olayı bizde yeni başladı birde dilini çıkarıyor sürekli emzik arıyor sanıp emzik veriyoruz ama istemiyor kedi gibi :)