Uykuya geçerken yüzünü gözünü kaşımaktan, kolunu yukarı aşağı oynatmaktan bi hal oluyor, uyka tam dalmıyor. Hiçbir şey yapmasa öylece duruyo gözleri açık yine de uyumuyor. Uyuduğunda da yarım saat bir saat sonra sürekli hareketli gözü kapalı. En sonda da zaten uyanıyor. 5 aylık. Diyet açmaya başlamıştım ufaktan. Acaba o mu böyle yapıyor? Yoksa normal ve geçici bir süreç mi? Normalde uykusı da güzeldi hem kolay dalardı hem bölmezdi böyle uykusu sık sık