AntiFilozof Kızlar bebeğimi gündüz emzirmeye zorla uyandırıyorum gecede hiç uyumuyor ruh gibiyim artık normalmi bu
Balimpamugum AntiFilozof Yenidoğanlarda çok normal. Gece gündüz kavramı yok henüz. Geceleri karanlıkta gündüzleri aydınlıkta uyutmaya çalışın. Gece uykusuna geçerken rutin oluşturun. Banyo ettirin, Pijamalarını giydirin. Bir de gece gazi olabilir uyutmadan evvel mutlaka spor yaptırın ve karnına masaj yapın çok iyi gelecek. Ben zeytinyağı yada kantaron yağı ile masaj yapıp mendil ısıtıp koyuyordum. Gazi varsa rahatlatıyordu.
Aygldgnc AntiFilozof çok normal gece gündüz ayrımını bilmedikleri için benim bebeğim 3 aylık oldu hala aynıyız bu saat oldu ayaktayız 😅 sana tavsiyem o Gündüz uyudukça sende hemen uyu 1 saat 1 saattir yoksa çok gergin oluyor insan 😊
Balimpamugum AntiFilozof Bu arada güzel, sağlıklı ömrü olsun 😊 Bu gece uykusuzluğu tam anlamıyla hiç bitmiyor ama 2 aydan sonra bir nebze düzeliyor😊
AntiFilozof GulAkkaya gündüz zorla uyandırdığım bebek şuan beşikte mırıl mırıl mırıldanıyor sıpa ya 😂
Havuctursusu Merhaba şu an çok küçük olduğu icin gece gunduzu bilemiyor.daha sonradan ogrendigi zaman oturtacak, size tavsiyem bir sure öğlen bebek uyudugu an sizinde uyumaniz. Gece sizi ayakta tutacak olan şey dinlemektir. (Ben öyle yapiyordum) :)
Fundakara AntiFilozof bazı bebekler gündüz bazı bebekler gece uyuyor şansına ne çıkarsa yani 😅 iki aydan sonra düzen kuruluyor sabret Allah yardımcın olsun 🤲🏻
RumeysaH AntiFilozof evet yeni Doğanlar öyle ama siz en fazla 2 saatte bir kaldırıp emzirin. Yoksa kan şekeri düşer düştüğü zaman da uyandırması güç olur. Sarılığı artar.
Zuzumeg AntiFilozof 2 saati geçirmeden emzirin uyuyor diye birakmayin sakin ben oyle yaptım masallah bebegim sarilik olmadi ve emzirdikce de sütüm artti suan daha cok yeni gece gunduz kavramini bilmiyor ve dunyaya adapte olmaya calisiyor bol bol ten temasi yapın ve gece mutlaka karanlık sessiz ortamda ve kundakli uyutun ki bir sure sonra gece gunduzu ayirt edip rutinine alisicaktir ve 40 i cikinca da duzene girer ben bu sekilde yaparak bir duzen kurdum suan 2 ay 18 gunluk ve gece 22:30 u gecirmeyiz uyku icin maşallah alistida gece sadece acikinca 1-2kez uyanir emer uykusuna devam eder
Mammamiya AntiFilozof yenidoğanlarda çok normal İnan 40 I çıkınca biraz olsun düzelir ama 2 saatte bir mutlaka emzirmeye çalışın
[silindi] AntiFilozof gecede gündüzde saat kurun iki üç saat arayla o uyurken sizde uyuyun gece boyu kalkmaniza gerek yok
[silindi] AntiFilozof bu kısa sürecek ama merak etme gündüz çok ışık alan yerde tut dışarda olduğunu gündüzü bilsin gecede Los karanlık yerde tut öyle öyle alisacaktir