Btlylmz eğer bir ayı gecmediyse iade hakkınız var dinlemeyin onlari canim bahane ediyorlar sagim gucunden memnun kalmadim iade istiyorum deyin tamire gidip gelene kadar ne ile sagicam ben kaç günde gelicek dersiniz çok zorlarlarsa tüketici haklarina şikayet ederim deyin mecbur alirlar ha almadi kaymakamlikta bir dilekceye bakar elinizde faturaniz varsa paranizi geri alirsiniz korkmayin avent markasinin sagmama konusunda çok şikayet duymustum ya markadan yada sizin göğüs yapinizdan da sagmiyor olabilir manuel deneyin bol bol de emzirin emzirmek sagmaktan daha kuvvetli getirir sütü değişim yaparlarsa eğer baby plud ciftli kullaniyordum çok memnun kaldim ben fiyatida çok çok uygun avente göre