Oglusum5357 küçükken belirti vermiş miydi böyle erken yuruyecrgine. Şeyden soruyorum oğluşum 3.5 aylık. Kollarının altından tutup hafif yere dik tuttuğumuz da çok mutlu oluyor. Sürekli yere basmak istiyor falan. Acaba bütün bebekler mi böyle ya da benimki erken ni yürüyecek diye merak ediyorum