Eniz1907 Merhaba canım anneler oğlum doğdu 5aylık olana kadar kafa şekline uzun hep yan yatırmaktan böyle niye böyle diye eşimin ailesi yadırgadı bize göre normal yüzüstü uyuyor bu arada sizcede uzun mu
Mom076 Eniz1907 canım gayet normal benım oglumunda bası böyleydi bende endıselendım dedım normal degıl doktora sordum dedı normal sımdı 7 aylık duzeldı korkmanıza gerek yok gayet normal
Gunsss Eniz1907 normal olanı Budur zaten düz olması sıkıntılı diye biliyorum benim oğlumda hep yan yatar kafası böyle 🥰🥰
Eceberk Normal olan bu eskiden dümdüz yatırırlarmış biçimsiz kafa şekilleri olurmuş öyle istiyorlar galiba
Naciyedinc Aydenizerdogmus en iyisi böyle zaten. Düz yatarsa kafası kağıt gibi dümdüz olur, yukardaki fotoda ki gibiyse kafa yapısı çok güzel :) bende bebeğimi hep yan yatıra yatıra uyutuyorum hem kusmuğu boğazına kaçmıyor, hemde kafa yapısı düzgün gidiyor
Eniz1907 Naciyedinc bana göre de çok güzel traş büyüdüğünde çok yakışıcak inşallah 5ay boyunca her gördüklerinde kusurmuş gibi söylediler😊 oğlum yatma şeklini kendi seçti kusura bakmasınlar
Asi-ka Maşallah çok güzel kafası da şekli de,düz kafada mı yapmak istiyorlar çocuğu 😡keyfinize bakın hiç takmayım anne baba olarak zaten insan hassas oluyor birde bu saçmalıklarla uğraştırmasalar keşke
Css Eniz1907 bende sırf böyle olsun diye yüzüstü yatırdım ve istediğim gibi oldu sıkmayın canınızı bu eskiyle kıyaslama hiçbir zaman bitmicek sanırım
Eymenncik Eniz1907 gayet guzel kafa sekli. Sirt ustu yatinca kafasinin arkasi duz olur, iki tarafli yan yatirmak gerekir zaten. Bi kere saginaysa diger sefer soluna olucak sekilde.