yaramaz_bocegim canim ilk zamanlar cok zor bizimkide oyleydi 3 aylik olduktan sonra duzeldi derken 3.5 aylikken erkenden 4 ay atagina girdi kizim snra yavas yavas yine duzelmrye basladi sukur suan 5 ay 19 gunluguz az daha sabretmen lazim malesef kimi bebek masallah cok iyi uyku konusunda bizimde bir akrabanin kizi hic aglama uyku vs sorunlari yasamadi ama bizimki tam bir çılgındı 3 ay olana kadar umarim bir an once duzelirsiniz sizde