Merhaba arkadaşlar 6. Ay aşımızı olduk bebeğimin bi bacağında kitle oluştu,hemşire normaldir dedi ama bi bafta oldu hala bi zeytin büyüklüğünde içerde kitle var,başına gelen oldu mu?geçmesi için alkollü kolanyalı pamukla ovuyorum başka ne yapsam bilemedim