Cevizlikek bende 2,5 3 aylıkken kucağımda kısa kısa alıştırmaya başladım bebeğiniz rahat ediyor mutluysa sıkıntı yok bence zaten bebeğin gelişiminden siz anlarsınız haZır olup olmadığını biz bir sıkıntı yaşamadık 5,5 aylık şimdide yastıklarla oturtuyorum. Doktorlara kalırsa 6 aydan önce oturtma ayak bastırma uçsun mu bu çocuklar 😅