Son bi haftadır geceleri 20 dakikada bi uyanıyo allahım niye böyle olduk artık çıldırma raddesine geldim 😓😓 kucağımda sallayıp uyutuyodum emzikte kullanıyoruz fakat bugüne kadar bi sıkıntı yoktu. Daha doğrusu yine uyanıyodu geceleri emmeye 2 saatte bi falan. Ama bu süre önce bi saate şimdide 20 dakikaya düştü😭5 ay 9 günlüğüz🤦🏻♀️