kızım 17 aylık 3-4 gündür aşırı derecede uykuya direniyor uyumak istemiyor uyutucam dediğim an ya da sakladığım an kıyameti koparıyor ağlıyor gece 2-3’lere kadar onu bekler oldum😔 uykusu var biliyorum zaten bi uyusa bir daha uyanmaz ama uyku zamanı geldiği zaman bir türlü uyumuyor neden böyle sizce? benimle aynı durumu yaşayan var mı?