kubrabaygeldi Meraba kızlar. Bebeğim 8 günlük oldu ve sol ayağında hafif dışa dönüklük var dediler. Böyle olupta tedavisi için nasıl bir yol izlediniz ?
Ygz55 kubrabaygeldi iki ayda daha da artacak yani maşallah erken başlamış sizinki insan devamını merak ediyor🦋😇
Umudumm kubrabaygeldi merhaba canim benim bebegiminde sag ayaginda disa donukluk var doktor 1,2 yasina kadar kendiliginden duzelicegini soyledi