Hilalih hayırlı olsun ve de geçmiş olsun 🙏🏼 🧿
Bugün daha iyisiz umarım.. Biz 1 ay önce yaptırdık oğlum 10 aylıkken ilk 1 2 gün zor oluyo ama sonra toparlıyor
Bizde bez değiştirirken zor oluyo hala daha çünkü unutamadı sanki o krem sürerken ki zamanları 🙄 hala alt değiştiriken huysuzlaşıyor. Ama tabi gittikçe azalıyo huysuzluk.
Tabi sisinki 6 aylık falan, daha emekleme kaçma durumları yoktur. Bizde o da vardı hiç durmuyodu hemen kaçıyodu o yüzden sizin işiniz daha kolaydır 🤭
Bardak olayına ben de başta karşıydım ama sonra denedik ve gerçekten rahat ettiğini fark ettim. Her zaman olmasa da gün içinde koyuyordum.
O geriye sıyırma bizde de yoktu doktor öyle bişey demedi bilemiyorum 🤷🏻♀️