Kızlar bebeğim 4 aylık ama prematüre olduğu için 3 aylık sayılıyor yüz üstü dururken başını kaldırıyor çok olmasa da kafasını tutabilmek için çaba gösterdiğini görüyorum kucağımdayken de yukarı bakamk için kafasını kaldırıyor ama sırt üstü yatarken ellerinden tutunca bedenini kaldırıyor kafasını tutamıyor yukarı doğru kaldıramıyor sizce normal mi bu hiç tutmuyor olarak mı sayılıyor çünkü azda olsa çaba var kaldırmaya çalışıyor. Doktorumda çok kafama takmıyım diye şuanlık normal ama takipte ol dedi kaldırması için uğraş dedi bebekleri geç kaldıran yada benim gibi olan varmı