Bardak koymaya gerek yok bence..yani bengerek girmemistim.doktorun yazdığı kremi beze suruyordum bol bol bagliyordum 1 haftaya geçiyor zaten bezde olması çok rahat sünnette.ama siz bilirsiniz.deneyin hangi yöntem isinize gelirse rahat olursa onu yapin