UlkerSD merhaba biz de çarşamba günü yaptırdık, toplam 3 aşı olunca eve geldiğimizde kucağımdan inmek istemedi huzursuzlandı gece de bormal uyku saatinde yattık ama tam uykuya dalarken sürekli sıçradı uyuyamadı hızursuzdu 1 çay kaşığı calpol verdim sonra rahat etti uyudu sabaha kalkınca ne ateş ne huzursuzluk kalmamıştı şükür