Yenidoğan günlerimde tam 3 ay süren kanlı iltihaplı meme ucu yaraları çekmiş biri olarak 4. Ayda rahatladım derken 10. Ayımızda alt kesici dişlerlerin ardından üst kesicilerin patlak vermesiyle emerken dişlerin acıtması bana tekrar o zor günleri hatırlattı. Tecrubeli anneler sorum size meme uçlarım dişlerin tahrişiyle tekrar hassaslaşmaya ve acımaya başladılar lütfen biri bana bu durumun geçici olduğunu söylrsin🤦♀️ Yoksa diğer dişlerinde çıkmasıyla dahamı kötüleşecek canımın yanması?