Izabella Ah bende 2 ay öncesine kadar ne zaman yürüyecek diye bekler dururdum. Koltuklardan destek alıp yürürdü, koltuğun üzerine çıkıp inerdi 5 6 adım atardı ama yürümüyordu. Bir gün koltuktan indi bende yere oturur Diye bakmadım hiç mutfağa gittim çay aldım bi baktım kızım bana doğru geliyor gülerek ben tabi Salya sümük ağlıyorum göz yaşlarım sel olmuş duygusallıktan 😅 Beni ağlarken görünce korkup yürümeyi bırakmıştı. 1 aydır falan yürüyor baya koşuyor falan. Hiç ummadığın anda yürür sabret 🥰 Şuan 15 aylık 🌸