Canangun Mucizeemmmmm bnmkide kasinip aciyodu madecassol krem verdi onunla rahatladım walla dikislerim de kolay düşmüştü onun sayesinde
DurikoMom Mucizeemmmmm doktorunuz krem verdyse kullanın yumuşatma olmaz doktorun verdiği kremde öyle bi sorunumuz olmadı kaşıntıda olur normaldir
Hsrtgndz Mucizeemmmmm ben sadece tentürdiyot kullandım ilk dogmumdada sıvı bı karışım vermişlerdi onla temizlemistim çabuk itilesti ikisindede
Yagiz-annem Mucizeemmmmm evet bende yeni doğum yaptım. Krem kullaniyodum ama herkes kullanma yumuşatır geç iyileştirir diyince bıraktım. Biokadin kullanıyorum. Dikişleri sızlatıyor ama enfeksiyon kapmasin diye. Ne yapacağımızı şaşırdık 🤷