Merhaba kızlar
6 yaşında oğlum var 3 yaşından beri idrar kaçırma problemi var gündüz sürekli önüne kaçırıyo gecede yatağını ıslatıyor 6 yaşında geceleri hala bezliyorum. Çocuk doktoruna götürdüm ve mınırın melt adlı ilacı verdi henüz 2 gündür kullanıyorum bi sonuç alamadım bu ilaç hakkında bilgisi olan var mı kullanıp bize iyi geldi yada şöyle böyle yan etkileri var diyen var mı ?