Gonul_celen Galactago damla kullanıyorum 2-3 şişe bitirmişimdir şimdiye kadar geçen ay aldığımı çok kullanma fırsatım olmadı hem sütüm yeterli diye hem bir süre ilaç kullandım ve ztn sütü sağıp döktüğüm için kullanmamıştım.dün tekrar başlamak için Damla’yı açtığımda kapağın içi kırmızı gibi renk olmuş bardağa damlattı. Suyun rengini değiştirdi çok açık sarılık oldu ama daha önce hiç olmamıştı yani en azından hiç dikkat etmemiştim normal mi sizce? Son kullanma tarifi henüz geçmemiş açalı 1 Aydan fazla olmadı
Aylahiramina Gonul_celen aynısı bende de oldu şuan kullanmamıştım rengi sarı olmuş baya ama son kullanımı 2020
Busu48 Gonul_celen aynısı bende de var rengi sarilasmis 2020 de bitiyo son kullanma tarihi eczaneye sorcam ama bi türlü fırsat bulamadım
Sibellllll Biz aldigimizdan beri damlanin renginde cok hafif bir sarılık vardi zaten 15 gündür kullanıyorum 🤷♀️🤷♀️
Gonul_celen Sibellllll hafif sarılık oluyor ama kapağı şuan baya kahvemsi tentürdiyor rengi gibi olmuş suyun rengini değiştirmiyordu bu biraz değiştiriyor
Gonul_celen Busu48 ben firmayı aradım sordum son kullanma tarihi olduğu sürece hiç bir sorun olmayacağını doğal 7 tane bitkiden oluştuğunu dönemsel mevsimsel renk farklılığı olduğunu kaldıkça renginde değişme olabileceğini söylediler
PoyrazinannesiEbru Busu48 Evet ilk başlarda suda belli bile olamzdı. Sonradan tadını değiştirdi biliyorum.ama normalmiş