Zeo Bebeğim tam 1 aylık yarın aşı olacağız ve kilo ölçümü yapılacak. Sütümün yeterli olup olmadığı konusunda endişeliyim. yarın kilo alma durumuna göre ilerleyeceğz. Sizin bebekleriniz ilk ayda kaç kilo aldı?
Morfrenk Zeo 1,250 almıştı benimki ama 2700dü şiş indikten sonra yavrucuğum. Allahın izniyle yeter inşallah 😊 zamanla anlarsınız açlık tokluk olaylarını şimdi erken
Bebegimm1 Zeo ilk ay 1600 gram almisti 2.ayda 1700kilo almisti mama +meme olarak gittigi için suan 3.aya gircez eskiye göre kilo alimi yavasladı
Esselma 500 ila 1500 arası normalmiş. Ama doktorlar 600 ve üstünü normal kabul ediyor. Biz 700 civarı almıştık.
alpinannesiil Oglum 2800 dogdu, sonra sislikler inince 2500 oldu. İlk ay 1700 kg aldi. 4200 olmustu ben şok 😁
Dorukege33 3370 doğmuştu 1 hafta sonra kılo kaybı olmustu 3100 kılo olmustuk 1 ayda 4 kılo olmuş bugün doktorumuza muayene olduk 900 gram almış doktorda çak ✋ yaptı bana anne sütüne devam dedı 😁🙏🏻
Bebegimm1 Sinemisssss 2saatte 1 doyurdum ilk ay sarilik falanda olmustu korkmustum cocuk aç kaliyor diye alarm kuruyordum 2saati gecirmiyordum 2.ayda rutine kendi alisti 2saatte bir kalkardı suan 3 aya giricek canı ne zman isterse veriyorum saat tutmuyorum ama ben mama agirlikli olarak gidiyorum sütüm yeterli gelmiyor artık