Zuzumeg asla asla asla yaptırmayın. Derinizin altına boya veriyorlar, reaksiyon gösterme, rengin yeşile dönme olasılığı çok yüksek. İnternette kötü sonuçlarını aratın bakın. Ben estetisyenim ve bildiğim kaliteli yerlerin de hiç biri bu uygulamayı yapmıyor önermiyorlar da.