Cerenaslan ubannesi10 Bu doktoru bilmiyorum ama ben doğumumu orda yapmıştım kızımın ilk doktoruda Özlem Cantürk adında bi doktordu. Çok memnun kalmıştım ama şu an oraya götürmüyorum.
Alpinannesi1 ubannesi10 ben memnun kalmadım gereksiz yere bir sürü test yaptırmaya kalktı bize başka bi doktora götürdüm teste falan gerek yok dedi tavsiye etmem ama yinede kendi tercihin canım