Bnm ilk 1 aylık su gecirmez bantı çıkart demediler kapalı durdu o yüzden çook pis kokuyordu 30. Gün kendim çıkardın o kdr kızarık tı ki ve pencereye silince sarımsı bişi geliyordu Dr gittim enfeksiyon kapmak üzereymiş dedi pansuman yaptı tentirdiyot sürdü su gecirmez sıprey sıktı gecti daha